perjantai 20. huhtikuuta 2012

FRIDAY

 se päivä ku uudet kengät tulee postissa on aina hyvä päivä!
tänään on myös perjantai eli sekin on hyvä päivä!
 

JA NYT!
oikeesti pliis jotku tietokone-nero-ihmiset, auttakaa mua!
mä en älyy miks täs blogis, kun laittaa kuvia allekkain nii yleensä se viimenen kuva menee jotenkin vinoon,
silleen ettei se oo samassa linjassa kaikkien muiden kuvien kanssa. sit kun sitä yrittää muokata
niin tässä muokkausvaiheessa se näyttää että se menis muka ihan normaalisti, mutta sitten ku julkasee postauksen nii ne kuvat sojottaa päi vittua. miks?
en tiiä ymmärtikö tosta mun selityksestä kissanpaskaakaan,
mut jos joku osaa auttaa niin mielelläni kuuntelisin apuja,
koska toi häiritsee mua ihan sikana (en sitten teistä tiiä ,mut se tekee hulluks!)

7 kommenttia :

  1. Mulleki tuli tänään uudet kengät ! <3

    VastaaPoista
  2. Mä oon huomannut et sen vipan kuvan jälkeen jää usein "tyhjä" kohta, apua miten mä sen selitän! :---D Siis mulla ainakin sinne jää tollanen tyhjä space-nappula XDD sit ku sen ottaa pois nii menee mulla ainakin samaan linjaan muiden kuvien kaa. Ei tosta varmaan mitään selvää saanut, haha! :---D Siis sinne jää se space-välimerkki. :-----DD

    VastaaPoista
  3. Kutsutaanko sitä ees spaceksi! Hahha, en tiedä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katon ens kerralla et näänkö mitään space-nappulaa:D ja joo musta sitä sanotaan spaceks :DD

      Poista
  4. en osaa sanoo mikä siihen auttaa, mutta mulla tekee samaa! johtusko bloggerista taas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olla bloggerinki vika... koska ei se aina tee sillee, nyt on taas alkanu ;o

      Poista