sunnuntai 5. elokuuta 2012

MIKS TE HEMMOTTELETTE MUA?

heipähei!
ihan ekana pyydän anteeks tän blogin hiljaiselosta viimesen viikon ajalta;
olin nimittäin rikun luona helsingissä enkä pahemmin istunu koneen ääressä.
oli hauska reissu, ja ihana oli nähdä nyt pitkään viimesen kerran ennen ku koulut alkaa:)

nyt sitten hämmentäviin uutisiin,
kun astuin väsyneenä kotiovesta sisään tänä iltana,
äiti ojentaa mulle paketoidun iphonen.
öh what?
okei, rikottiin about kuukaus sitten rikun kanssa mun ztemobile
ja jouduin ottamaan käyttöön jonkun paskan nokian, jolla ei ees voi puhua puheluja.
uus puhelin tulee siis todellakin tarpeeseen.
okei,toi iphone oli ennenaikainen syntymäpäivälahja,
jota osasin jotenkin aavistella mutta oon vieläkin hämilläni.
thänks mom♥


ps. riku oli ihan vaan huvikseen ostanu mulle mustan cheapmondayn t-paidan.
i love it. ja rikua myös!
miks te ihmiset hemmottelette mua ja ostatte mulle kivoi juttui?

 //annajokaonmateriahuuruis


10 kommenttia :

  1. miks te ihmiset hemmottelette mua ja ostatte mulle kivoi juttui? -koska olet ihana<3

    mäki meen ostaa jotain :)
    -a

    VastaaPoista
  2. Kelpais mullekki tommonen ylläri, meinaa oma zte on melkein samanlaisessa kunnossa ku sun tosin toimii vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, kyllä toi munki zte kesti melko kauan mutta vesilammikko oli sille liikaa.. :D

      Poista
  3. pitäis varmaan vinkata poikaystävälle tätä postausta, kelpais tollane paita! :D ps älä ikinä vaiha banneria, tuo on nii kiva :))

    pulisonkinaisesta.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vikkaa ihmeessä:D ja lupaan säilyttää nykyisen bannerin ees jonku aikaa :p

      Poista
  4. ää, mullekki kelpais tollanen t-paita ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli kyllä aika ihana yllätys kieltämättä :))

      Poista
  5. voi vinde mä sanon vielä!! jukranpujut ihanaa nyt me voidaa lähettää tekstareit ilmaseks;);))

    VastaaPoista