keskiviikko 12. joulukuuta 2012

UPPOSIN LUMEEN


hello december!
joulukuu tuli ja niin tuli myös lumi.
kaikki on muuttunu valkoseks,
niinku myös mun seinä!
(olin helsingissä vklp ja ku tulin kotiin isi oli maalannu
mun keltasen seinän valkoseks)
jee♥:)
mulla alko myös uus ihanan rento jakso
ja silti en oo saanu aikaseks tulla tänne koneelle.
en mä siis kuollu oo,
oon vaa vissii hautautunu tän lumen alle niin,
etten jaksa vaivautua kuvailemaan/postailemaan...

ehkä mä pääsen tästä blogikoomasta
jos kerrotte taas pitkästä aikaa vähän toivomuksianne!
otan siis postausehdotuksia vastaan ihmiset rakkaat♥

//annnnna

15 kommenttia :

  1. sulla on noin suurinpiirtein maailman ihanin jakso! <:

    VastaaPoista
  2. video ois kiva :D kaunis oot kyl! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon ite kans miettiny tota video juttuu, lupaan toteuttaa sen heti kun saan käyttöön kunnon kameran jolla voi kuvaa videoo;)
      ja kiitos :)

      Poista
  3. huonepostaus, meikkipussin sisältö, joululahjatoive-postaus ? :)

    VastaaPoista
  4. ootsä jossain ilmaisu tms painotteisessa lukiossa? :)

    VastaaPoista
  5. heei, missä lukiossa sä olet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. klassikassa normilinjalla, eli ihan normaalissa lukiossa palloilen :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista