torstai 17. tammikuuta 2013

BETA LOVE




ah!
tänään on ollut kiva päivä.
oli ihana aurinkoinen talvipäivä
joten käytiin ruutin kanssa vähän jäällä kuvailemassa
ja sain aikaseks alotettuu lukee kirjotuksiin.
JES!

eilen myös kävin ostamassa vanhojen jatkoille
pikkumustan,
kävin rikkomassa mun vanhojenmekon,
suutuin ja ärsyynnyin
ja päätin että
NYT ALKAA LAIHUTUS JA TSEMPPI!
kaikki roskaruuat pois ja liikuntaa lisää, joten eiköhän siinä pari kiloo tippuis.
nam oon ihan innoissani :)

ihanaa iltaa teille rakkaat♥
//annnna

ps. riku tulee viikonloppuna kuopioon, ja meidän on pitäny mennä kuvaamaan nyt viimeset 100 kertaa kun olaan nähty ja ei vieläkään olla onnistuttu. nyt jos tän viikonlopun jälkeen ei tule kuvia niin annan teille luvan lyödä meitä molempia jos satutte näkemään! :D

3 kommenttia :

  1. Oot kyllä ihan älyttömän kaunis! :)
    Tuli muuten mieleen että poltatko olleenkaan tupakkatupakkaa vai pelkästään bongin kautta? Sanooko sun vanhemmat mitään asiasta vai asutko omillas? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon!! :)
      ja joo kyllähän mä röökiäkin polttelen mutta en enää ees niin paljoo :)
      ja jos saan tehdä korjauksen, niin poltan kotona aina vesipiippusta makutupakkaa, en bongista:DD
      ja eihän mun porukat tästä mun vesipiippupolttelusta kauheesti tykkää mutta ei ne silti sano mitään :)
      hahah sillon vois tulla sanomista jos täällä porisis bongi :DDD

      Poista
  2. mistäs sie hankit tuota makutupakkaa ?

    VastaaPoista