maanantai 18. marraskuuta 2013

HELP ME


heissan!
tälleen pitkästä aikaa aattelin tulla kerranki kirjottamaan tänne jotakin!
(oho!)
- tulin nimittäin kyselemään teiltä neuvoja koskien
mun tämänhetkisisiä ärsyttävyyksisiä mun naamassa.
PLEASE HELP ME

ensinnäkin,
mua on nykyisin alkanu vaivaamaan tosi tummat silmänaluset.
ei mulla ennen sellasia ollut,
mutta jostain syystä ne on jostakin tupsahtaneet tuonne silmien alle.
tämän takia tilasinkin dermosilita peitevoiteen,
jossa on kaks värivaihtoehtoa
ja mielestäni tummat silmänaluset peittyy melko hyvin!
en kuitenkaan aina jaksais läträtä meikkien kanssa
(koska oon ehkä surkein meikkaaja ikinä),
joten kysyisinkin teiltä:
onko kellään tiedossa jotain hyvää keinoa miten tummat silmänaluset saa pois?
ilman siis niin että niihin tunkee meikkiä päälle..?

toiseksi,
mulla on aina ollu tosi kuiva iho ja sen kosteutettuna pitäminen on aina
ihan tajuttoman haastavaa.
meikki jää aina inhottavasti kasvojen kuiviin kohtiin,
jonka takia tilasin dermosililta myös pohjustusvoiteen siinä toivossa että meikki näyttäis tasaisemmalta.
mun mielestä tuote on kuitenkin ihan ok,
mutta kyllä se meikki vieläkin vähän kökkäröityy, eikä halua pysyä naamassa..
siksi kaipaisin vinkkejä tähänkin ongelmaan:
tietääkö kukaan mikä meikki olisi hyvä kuivalle iholle,
kuitenkaan tekemättä ihosta kiiltävää?

ja kolmanneksi,
ihon kuivumiseen liittyen,
mulla on nykyisin ihan tajuttoman kuivat huulet
(niinkuin viimeinen kuva demonstroi).
koitan rasvata niitä vähän väliä,
mutta heti rasvan imeydyttyä ne muuttu takasin rusinoiksi.
vikana siis kysyisin että onko kellään mitään niksejä miten huulet sais kunnolla kosteutettua?

ihanaa jos joku osaa auttaa mua jollakin tavalla edes!
oon nimittäin vähän reppana ja osaamaton tällästen meikki/kauneusjuttujen kanssa..

puspus♥
//annnnna

ps. kuvissa vähän myös lauantain asua ja mm. vyö, jonka bongasin äitin vanhoista kamoista.
me like!

15 kommenttia :

  1. kääk voi reppanaa, itelläki välil kuivuu iho ja se on kyl inhottavaa ku meikkivoide jää siihe..argh
    siihe en muuta keinoo osaa sanoo ku vaa et rasvaa tosi rasvasel rasvalla( hui mikä lause:D) iltaisin, ne kohdat mitkä kuivaa.
    Ja toho huulihommaan ehdotan Bepanthenia! se on tosi rasvasta ja mulla ainaki pehmentää ja pitää huulet kunnossa:)
    toivottavasti autto !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mä koitan kyllä tosi usein rasvata, mutta siinä on sekin huono puoli, että kun tosi rasvasella rasvaa niin tulee epäpuhtauksia.. :/ ihoni on tyhmä :( ja mä kyllä läträän sen bebantheenin kanssa aika paljon, mutta vois kyllä käyttää sitä sitten vieläkin enemmän.. :D

      Poista
  2. Mulla on kanssa tosi kuiva iho ja kuivat huulet! Bebanthen on tosi hyvää huuliin ja ite laitan aina ennen meikkaamista nivean soft rasvaa, se on auttanu eikä naama oo ollu niin kuiva sen jälkeen. Toivottavasti sulle oli jotain apua tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meitä on siis kaksi! :p ja uu voisin kyllä kokeilla joskus tuota nivean softia, ei nimittäin ole sitä tullu vielä kokeiltua! :) kiitti vinkistä!

      Poista
  3. mulla oli ennen kans tosi kuiva iho.. meikki ei meinannu millää pysyä (eikä kyllä tehny ees mieli meikata kun meni tosi rumaks:-| ) nyt mä ite käytän Erisanin kosteuttavaa kasvovoidetta ja oon todennu sen tosi hyväks! se syväkosteuttaa ja ei oo yhtään rasvanen joten se on hyvä myös meikin alle! :) Suihkun jälkeen tosin sekotan tohon erisaniin ihan pienen tilkan vähän rasvasempaa rasvaa:D En sitte tiiä onks se noitten rasvojen ansiota mutta eipähän ainakaa oo kuiva iho enää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei vitsi, kuulostaa hyvältä! en oo nimittäin erisaniakaan käyttäny tosi tosi pitkään aikaan. se saattais toimia! ja hyvä jos se ei kerran ole rasvainen, koska mulle tulee kuivan ihon lisäks tosi helposti epäpuhtauksia... kiitos paljon vinkistä! :)

      Poista
  4. i feel you noitten tummien silmänalusien suhteen! mullon tismalleen sama ongelma, tuntuu että niitä ei saa peittoon ees meikillä :s enkä oo löytäny ratkasuu:( mutta kuiviin huuliin kokeile kuorintaa ihan vaikka hunajalla ja sokerilla (ensin levität huuliin hunajaa ja sitte dippaat sokerissa :D:D) ja sitten hyvä huulirasva, vaikka se bepanthen! mulla on ainakin toiminu!! kaikki naamarasvat aamuin illoin auttaa ihon kanssa ja kannattaa kokeilla kasvovettä, vähentää mulla ainaki huomattavasti epäpuhtauksii! kivaa syksyä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oij kiitti vinkistä! pitää heti tänään mennä kaivamaan hunajaa kaapista ja kokeilla ;)
      ja siis joo, toi dermosil kyllä oikeesti peittää sen tummuuden melko hyvin, mutta oon miettiny että oiskohan siihen muuta keinoa.. auttaiskohan se legendaarinen kurkut silmille- metodi... :D

      Poista
  5. Nää voi olla tai olla olematta itsestäänselvyyksiä mutta kuivaan ihoon auttaa parhaiten vesi ja rasvojen riittävä syöminen. Vettä 3l päivässä ja pähkinöitä niin mulla hoituu sillä. Tietty myös rasvoilla sun muilla on jonkun verran merkitystä, mutta kuten kaikissa ihoon ja hiuksiin liittyvissä niin ravinto on tärkein. Silmänalusiin pätee nukkuminen, vesi mutta myöskin hyvä ravinto. Esimerkiks aliravitsemus (joka joskus saattaa melkein huomaamatta tulla) tai ylipäätään huono ruokavalio aiheuttaa silmänalusten tummumista. Eli nukkumaan ajoissa, paljon vettä ja hyvää ruokaa niin pitäis helpottaa ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta jos muuten asiat on kunnossa ja jostain syystä silti mättää niin ite suosittelisin huuliin Frantsilan huulivoidetta. Se on vedetön hippimeininkituote mutta toimii mulla ainakin hullun hyvin suhteessa johonkin blistex/labello tyylisiin. Tosin maksaa sen reilun 10e mutta omalla kohdalla hinta-laatusuhde on jees. Ja siitä voi viel saada hyvän mielen kun ei tue mitään ylikansallisia paskayrityksiä vaan suomalaista pienyrttitilaa ;3

      Poista
    2. vitsit, tuntuu että tiiät vastauksen kaikkeen! ihana oot, kiitos vinkeistä! <3 mä veikkaan että just toi veden juominen on sitten varmaan se syy kaikkiin näihin onkelmiin, koska en ikinä juo... pitäis koittaa nyt ottaa tavaksi juua vähän enemmän.. ja uu kuulostaa just täydelliseltä tuo huulirasva! mistä niitä saa? :)

      Poista
  6. joskus kuulin jostain että veden juonti poistais tummia silmänalusia! olis kai hyvä juua joku 3 litraa vettä päivässä kuulemma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäis nyt siis kokeilla ruveta juomaan oikeesti enemmän! :) oon siinä vaan tosi huono, koska en ikinä muista juua... :/

      Poista
  7. Täälläkin ilmottautuu yksi tummiensilmänalusien omistava tyllerö! Niin inhottavat kun ne onkin, mutta en oo keksiny mitään ratkaisua kai ne on mulla sitten aina vaan olleet... :D
    Sullapas on muuten ihan älyttömän kauniit silmät! (:

    http://polishedxpink.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voivoi i feel you! haha mitäs me pandat.. :D
      ja voi kiitos kauhiasti! :)

      Poista