torstai 29. maaliskuuta 2012

SPRING-TIME IS BACK IN TOWN


Koeviikko vaan jatkuu ja jatkuu, ja pikkuhiljaa alkaa tää lukemismotivaatio hipoo nollaa. Mutta ehkä mä nyt puristan viimeset voimat itestäni ja pänttään biologiaa koko illan!

Voi että mulla on kevät fiilis.
Tekee mieli mennä ulos kevät vaatteissa ja hengata auringon paisteessa ♥
Vaikka onkin lupailtu takatalvee niin ei lannistuta, koska kyllä se kauan ootettu kesä on kohta täällä. En malta oottaa!
Mulla on sitäpaitsi ihan sairas shoppailukuume, ja mun päässä on monia vaatevisioita jotka haluan toteuttaa :D

Oisko vinkkejä kuinka saan rahaa mun tulevia kevät/kesä vaatteita varten? :D

!PS.laitoin tonne sivun oikeeseen reunaan mun sposti-osotteen.eli sinnekkin saa laittaa viestiä ja kommentia jos tuntuu paremmalta, kuin tänne julkisesti kirjottelu!

6 kommenttia :