tiistai 20. maaliskuuta 2012

TOIVEPOSTAUS

Aattelimpas nyt kerranki ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehä yhen toivepostauksen.
Eli jonku aikaa sitten toivottiin, että tekisin postauksen jossa kerron kuinka oon muuttunu vuosien varrella.
Valitettavasti en oo oikeestaa ikinä muuttunu mitenkään radikaalisti, eikä mulla ikinä oo ollu mtn erityistä tyyliä tai mitään sellasta,
mutta tässä nyt kuitenkin kuvia vuosien varrelta!

Saa nauraa 
(ite ainakin nauroin hurjjasti kun etin kaikkia vanhoja kuvia:D)
 
täs meiksi vetelee


portugalin matka 2006. pallokuosi on näköjää pop
mä en tosiaan tiiä mikä tää on:D olin vissii leikannu otsahiukset

sitä aikaa kun axl rose oli maailman kuumin jäbä

 

  

tää oli vissii sitä aikaa kun värjäsin hiukset ekaa kertaa. huomioikaa söpö naamani..


2009
 
syksy 2010. haluan nuo hiukset takasin :(


nykyhetki!

2 kommenttia :

  1. annnaa et näytä yhtää iteltäs tuossa Portugali-kuvassa!!:o mutta juuu hirmu kiva tää postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no oon iha kauhee junnu:D:D mutta kiitoskiitos ja saapi kertoilla lisääkin toiveita ;)

      Poista