torstai 24. toukokuuta 2012

50+4 JUTTUU

multa pyydettiin, jos tekisin esim jonku postauksen missä kerron vaikkapa 100 juttua itestäni.
no nyt mulla on sopivasti tylsää, joten katotaan jos keksin :D! nostan hattua sille joka tosissaan
jaksaa lukee nää kaikki!



  1. anna kuopiosta tässä moi!
  2. mun toinen nimi on lyydia, ja vihasin sitä ennen niiiiiiiiiin paljon 
  3. oon syntynyt kultavuonna 1995
  4. ootan kesää jeejee!
  5. .. ja mun tavotteena tulevana kesänä on ruskettua niin ruskeeks ett päätä huumaa! (kuitenkin veikkaan ettei näin tapahdu..)
  6. tekis mieli uudistaa vaatekaappi ja täyttää se kaikilla uusilla kesävaatteilla
  7. .. mutta mulla ei oo rahaa :(
  8. ja en myöskään saanu kesätöitä, joten en tuu sitä rahaa saamaan. 
  9. köyhänä oleminen rocks \,,/,
  10. hmm tekis mieli jätskii!
  11. pelkään punkkeja. oon ehk kertonu sen jo aikasemminki
  12. isot jalat on ahistavia. oon kyl kertonu senki.. :D
  13. mua myös pelottaa syvänmeren kalat. oikeesti pelkään niitä NIIN paljon, ja en oikeestaa tiiä miks, koska tiiän etten tuu ikin joutuu paikkaan missä niitä olis..
  14. näitä tosi pelottavia asioita on aika vähän..
  15. .. joten oon siis aika rohkelikko !
  16. öh, oon keksiny itestäni 16 juttuu ja nyt jo alkaa tehä tiukkaa! oonkohan niin tylsä ihminen etten keksi mitään kerrottavaa :D
  17. no okei! asun omakotitalossa
  18. ja kesällä meidän pihalla on tosi paljon kukkii!
  19. mun mielest kuopio on tosi kuollu mesta joten en suosittele tulemaan vierailulle:D
  20. mummo tekee hyvää kalakukkoa
  21. mulla olis nyt edessä koeviikko
  22. .. ja näinä viimesinä kouluviikkoina panostus on aika vähäistä
  23. tälläkin hetkel mun pitäis olla opiskelemassa.. HUPSIS
  24. ah en malta oottaa sitä viimestä koulupäivää kun pääsee piknikille ja juhlistamaan kesäloman alkua kavereiden kans..! ♥
  25. miks mulla ei muuten oo mtn kesäsuunnitelmia ;o
  26. hmm.. miks mun ajatukset jotenki harhailee koko ajan kesään. taitaa olla mulla vähä kesäfiilis.. mutta, kesässä parasta on...
  27. ... kun saa juosta pitkän lauturin päähän ja hypätä veteen
  28. ... grillata hyvässä seurassa
  29. ... kun illalla on valoista ja lämmintä eikä tartte pukee takkia päälle
  30. ...kun käy torilta ostaa jäätelön, ja koko ajan pelottaa että se sulaa käsille
  31. ...ekat rusketusrajat
  32. ...ekat pisamat
  33. ...kun voi kävellä pihalla ilman kenkiä
  34. ...leikatun ruohon tuoksu
  35. ...kun kuulee kesäiltana naapurin papan haitarinsoitin, ja järveltä kuuluvat laivan tööttäykset
  36. mulla on nyt korvatulehus..
  37. koskee sikana.
  38. haluaisin ostaa uudet kengät...
  39. ja mun olis myös pakko saada uudet aurinkolasit. se on perinne - joka kesä pakko ostaa uudet arskat :D
  40. uudet bikinitki olis tässä ostoslistalla........
  41. ajattelin että voisin lopettaa näiden asioiden keksimisen viiteenkymmeneen juttuun
  42. oon kai sit niin tylsä etten keksi itestäni juttuja ! :D
  43. yh mauri on iha tyhmä ku se on niin innoissaan kesästä että se koko ajan karkailee :(
  44. se on muutenki vammasin kissa mitä koskaan kukaan tulee tapaamaan .. :D
  45. oon muuten kissaihminen. jos joku ei tienny viel
  46. .. ei sillä että koirat olis perseest mut kisut on vaa aws♥
  47. niinku tuossa aikasemmin oonki maininnu, haluisin muuttaa vähän tätä blogia. 
  48. en vaan tiiä miten.. JOTEN auttakaa lapset rakkaat
  49. hmm pitäis kai sitä lukee.. 
  50. BTW. kuuntelin vähä aikaa sitte youtubesta only1noahin sexy and i know it coverin, ja voin kertoo että huh tuli kylmiä väreitä!
  51. aivan upee ääni oikeesti. miksi jotkut on nii ihanan musikaalisia? ♥
  52. tollane akustinen kitarafiilistely on ehkä hauskinta ja upeinta kuultavaa ikinä. thumbs up, i like!
  53. mutta nyt..en keksi 50 juttua lisää, joten nämä saa nyt riittää toistaseksi. kyselkää ja pyydelkää lisää kaikenmoisia toiveita, it's fun :)
  54. pst. oon harkinnu paljon sitä videopostausta. voisin ehkä toteuttaa sen tässä joku kerta..! :D

2 kommenttia :