torstai 24. toukokuuta 2012

YOU'RE DISTRACTING ME



ulkona on viimeinki ollu lämmintä,
oon saanu vähän rusketusta pintaan ja kesäloma kutsuu ihan kohta!
oon fiilistelly viime päivät ulkona vähissä vaatteissa.
OON JO IHA KESÄFIILIKSIS!
fiilistä kuitenki vähän haittaa se,
et mulle tuli korvakäytävän tulehus. voin kertoo että on kyllä pirun kivulias tauti,
ja joudun tunkee mun korviin tollasii tippoi.. ei oo kivaa :(

toisaalta,
kyllä mun kesäfiilistä latistaa yksi toinenkin asia:
koeviikko.
keskittyminen herpaantuu koko ajan johonki muuhun,
eilen nimittäin rupesin väsäämään uutta banneria ja
nyt ku pitäis lukee espanjaa, tulinki taas istuu tähä koneen ääreen...
hupsis


JA AINIIN!
minä nyt taas vähän patistelen teitä kommunikoimaan.
eli siis laittakaapas nyt taas niitä kommentteja, mitä te haluatte.
miten muuttasin mun postauksia, vai pitääkö muuttaa?
(vähemmän kuvii? enemmän kuvii? tekstii lisää vai vähemmän yms)
teenkö uuden bannerin ja muokkaanko ulkoasua (koska itteeni vähän kyllästyttää),
mitä mieltä ootte?
ja sitten tietenki kaikki postausehotukset yms muut kommentit otan ilomielin vastaan!

7 kommenttia :

  1. vaatepostaus ois jees! (= oon kattellu et sullon kivat kuteet joka kuvas =Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANNELI YOU DID IT! mut mis siu viikset? :( enemmän kuvia kiitos ja totatota videopostausta ootellessa!
      Rakkaudella,
      minä.

      ps. oon näköjää iha superhuono näitte kommenttie kans mut OLKOON

      Poista
    2. jees!<3 ehkäpä toteutan toiveet pian ;)

      Poista
  2. kuvia enemmän, paaaaaaaljon paaaaaaaaaaljon enemmän! nyt varsinki ku KESÄ(<3) ni semmosia kesä kuvia ja nii! niissä on se oma fiiliksensä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ouraidi, pitää ruveta siis kantamaan kameraa kaikkialle! ja jep, kuvat kyl kertoo ain enemmä ku tuhat sanaa ;)

      Poista
  3. FUCK THIS SHIT I'LL BE A STRIPPER HAHAHAHA naurahin
    ihana olet
    puspuspus
    -a

    VastaaPoista