tiistai 9. lokakuuta 2012

IMMA SPENDER


hejssan alla!
tänään oli astetta rennompi päivä koulussa koska oli vaan palautukset.
ihan hyvin mä näköjään siitä selvisin;
matikasta tuli 8,
enkusta 8,
äikästä 9,
terveystiedosta 8
ja
yht.kuntaopista 5!(hups..)
en vois olla tyytyväisempi, koska
a)mulla oli kauhee stressi ja kokeisiin lukemine meni vähä päi persettä
b)luulin että kusin terveystiedon
c)olin 200% varma etten pääse yh:ta läpi mutta sainkin hikisesti 5!
eli läpi pääsin, wohoo!

sitte palautuksien jälkee lähettii siskon kaa vähä kuluttaa rahoi.
ja oon ehkä maailman huonoin säästäjä,
koska tarkotuksenahan oli ostaa VAAN muutamia alusvaatteita.
kyllä mä niitä löysin sillee
että kotiin toin 2x rintaliivit & 3x alushousut
mutta kyllähän sitte mukaa tarttu myös tollane harmaa panters-paita
ja mustavalkonen villapaita.

ja nyt tili näyttää aikalailla nollaa...
//annnna

7 kommenttia :

  1. saako udella että mistä noi alkkarit on? :) siks vaan että näyttää kivoilta! ja ihana toi neule! :)

    VastaaPoista
  2. onks noi stringit ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika hämäävä kysymys, koska en todellakaan tiiä mitä sä teet tällä tiedolla... :o
      mutta kyllä, yhdet noista on stringit ja kahet on ns. cheekiesit.

      Poista
  3. Ihana blogi sulla! Oot tosi kaunis ja hyvä ottaa kuvia :) Saanks udella et mistä toi villapaita on?

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana blogi sulla! Oot tosi kaunis ja toi neule on ihana ::)

    ♥ http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mist toi neule on? tarviin sen. en ehkä selvii ilman. (:

    VastaaPoista