tiistai 2. lokakuuta 2012

UNFAITHFUL

äitin viestit on parhait

tattaraa!
en mä oo kuollu vaikka tää blogi on vähä viime aikoina näyttäny siltä.
voin puolustella itseäni sillä että koeviikko oli
ja en kerenny istuu koneen ääreen tyyliin kertaakaan.
nyt sitten eilen alko uus jakso
ja ah niinkun tosta mun lukkarista voittekin nähä,
joka pv neljään ja ihania aineita </3
not.

ja jees tällästä pientä päivitystä mun päivään:
ostin tommosen ihanan isonpehmeenturbosyksy huivin and i love it♥
hengailin myös taspan kanssa,
ja se muisteli että "pyykkipojat" oli "pyykkineniä"
ei mulla muuta!

pus♥
//annna

10 kommenttia :

  1. repesin tolle sun toisiks ekan kuvan nutturallexd kiva mini paskakikkare

    ♥seinänaapurisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oohgod nauranxxdddd
      mutta joo paskakikkareet on kivoixd

      Poista
  2. mistä toi huivi on? tosi söpö :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M miestenpuolelta :) thänks!

      Poista
    2. ooh, en taidakaan olla ainoa joka himoitsee h&m miesten osaston antimia.

      Poista
    3. et ole todellakaan! miesten osastolta löytyy kaikki makeimmat jutut;)

      Poista
  3. mulla on toi sama huivi se on niii ihanan lämpönen ja muutenki tosi kiva :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! just sellanen täydellinen johon on parasta käpertyy ku tulee vähä vilu! :D

      Poista
  4. ihana huivi :D ja söpö lukkari ;D

    VastaaPoista