perjantai 9. marraskuuta 2012

HIUSKRIISI



moi!
hei te ystävätlukijat rakkaat.
auttakaa mua!
nimittäin, mulla on ihan kamala hiuskriisi!
kattelin tässä jotai kuvii vuoden varrelta ja mietin miten mun hiukset on muuttunu
(okei oon nolotylsäluuseri ja ne on aina näyttäny semi samalt mut kuitenki..!)

mun pointtina on nyt siis se;
haluan tehä tälle pehkolle jotain mutta en tosiaan tiedä että mitä.

kuva on kesältä, mutta tässä näkyy suunnilleen se, millaset hiukset mulla tällä hetkellä on
TUMMAT HIUKSET!!
kesällä aurinko taas paahto mun hiukset harvinaisen vaaleeks
ja joo, tässä taas tummat hiukset ja hyihyihyi miten paskakuntoset.
mun hiukset näyttää vähän punertavilta?
ja myös taas vähän parempi kuntosilta kun edellisessä kuvassa...


mulla on siis ollu aika tummat hiukset,
sitten luonnolliset sekä siltä väliltä ja kesällä sitten aika vaaleet.
mä en oo varma haluaisinko taas värjätä tummia
- en kyllä haluis vaaleitakaan.
MITÄ TEEN?

oon aika kauan jo miettiny, että kuparin väriset tai punertavan sävyset ruskeet hiukset ois kivat,
mutta sitten toisaalta en tiiä sopiskohan ne ees mulle :o
kuvat: we♥it.com
oon myös totaalisen rakastunu ajatukseen ombre hiuksista.
siinä sekottuis just sopivasti tumma ja vaalee, ja musta olis hauska kokeilla jotain "erilaista"
kuvat: we♥it.com

oon oikeesti ihan hukassa täällä:D
mua houkuttais ihan tosi paljon värjätä tollaset ombre hiukset,
mitä mieltä ootte?

mun ainoo hiusongelma ei ollut vain tämä.
mun ongelmana on myös paskakuntoiset hiukset.
jos joku on hiusekspertti,
tai edes tietää jotain hiuksista ja niiden hoidosta,
auttakaa mua.
NIMITTÄIN,
mun hiukset on oikeesti tosi karheet ja takkuset
ja mun latvat on miljoonahaaraisten hiusten viidakko.
mä käytän hoitavaa shampoota ja hoitoainetta,
mä käytän lämpösuojaa ja teen hiusnaamion kerran viikossa.
mitä mun pitäis tehä että saisin herätettyä mun tukan eloon?
ainoo varma tapa, mikä poistais mun huonot hiukset ois leikkaamalla ne pois
- enkä mä halua! :D

SO HELP ME PLEASE!

//annnna

ps. sori tää postaus on ihan jäätävän sekava, enkä oikein ees tiiä mitä höpisen täällä.
sori syytän jäätävää väsymystä ja hiuskriisiä.

16 kommenttia :

  1. Mee vaa leikauttaa muutama sentti pois ni varmasti hiukses paksuuntuu ja sillee tuuheutuu :) ainaha kaikkee voi kokeilla, ja noi ombret ois just kiva vaihtoehto !

    VastaaPoista
  2. ombret ois tosi siistit, just sillee vähä "erilaista" ja ne varmaaa sopiski sulle hyvin :--)

    VastaaPoista
  3. ehkä siun oikeesti vaa kannattais leikata ne huonot latvat pois pääsisit paljon helpommalla :)

    VastaaPoista
  4. leikkaa ihmeessä huonot latvat pois, kyllä ne hiukset siitä takasin kasvaa!
    ja sit tosta ombre -hiustenvärjäystyylistä, että se on tosi kiva ja sopis varmaan sulle, mutta se vaan villiinnyttää kakshaarasten tulemista, koska se vaalennus ja suuri muutos kohdistuu just latvoihin joka on hiusten se ns. "herkin" kohta. tosin kakshaarasiin auttaa hiusöljy (itse käytän Gliss'in hiusöljyä), että jos et värjää ombreks niin suosittelen siltikkin hiusöljyn hankkimista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep koska ite mietin tota samaa, just sitä että se vaalennus huonontaa latvoja vielä lisää.. :/
      ja kiitti tosta hiusöljy vinkistä, pitää kokeilla!

      Poista
  5. Itte haluisin tollaset söpsöt latvoista vaaleet hiukset:) mutta sit on se ah. vaalennusihmeaine joka sa mun hiukset vaikuttaa siltä ku näkkileipä ja korppu olis törmänny moottoritiellä... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D hahah no mua kans pelottaa näkkileipä-korppu törmäys:DD!

      Poista
  6. laita tommoset vaaleet latvoista! sopis sulle ihan varmasti :)

    VastaaPoista
  7. liukuvärjäys tai ombrét on parasta;)

    VastaaPoista
  8. hiusöljy on tosi hyvä:) itselläni sama ongelma, päässyt hiukset kauhean huonoon kuntoon, siis ihan järkyttävään. Käytän Lanzan ja Moroccanoil.in tuotteita, hyviä on! Mutta ihan perus hiusöljylläkin pärjää.

    VastaaPoista
  9. ombret sopis sulle tosi hyvin!! ja hiusöljyä latvoihin nii kyl se siitä :)

    VastaaPoista
  10. Noi ombert on kivat ja kans vähän punertava. Veikkaan ettei sulle sopis kauheen hyvin ihan punanen punanen mut semmonen punaseen menevä ois varmaan kiva :3

    Hiusten kuntoo parantaa eniten ruokavalio. Kampaaja sano et yks keitetty kananmuna päivässä auttaa paremmin kun se että käyttää jotain hitonkalliita ulkoopäin hoitavia juttuja. Myös rasvojen riittävä saanti kannattaa tsekata. Sit ite käytin joskus evonian hiustenkasvatuspillereitä. Maksaa törkeesti mut mulla ainakin paksunsi hiuksia, kasvatti nopeemmin ja teki kiiltävämmät. Mut tietty kaikilla toimii eritavalla, koska yleisesti kai sinkki + E vitamiini on se mitä hiukset (+kynnet+iho) tarvii. Jos sitä taas saa jo paljon ruokavaliosta niin vika voi olla jossain muualla. Esimerkiks suoristus kyllä hajottaa hiuksia, on lämpösuoja tai ei. Hyvistä hoitoaineshampoopälälä merkeistä niin aussie on hyvä (varmaan tiedätkin mut kunhan varmistan). Tosin pieni hippi mussa sanoo että ylipäätänsä kemikaalit on huonoks, että suosittelen sitä munansyöntiä \,,/ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei empä oo enne kuullu munan syönnistä:D!
      ja hei oot kiva höpöhippi ja nyt ostin itekki niitä kasvatuspillereitä!
      jospa nää hiukset lähtis munalla ja pillereillä kasvamaa;)

      Poista
  11. Ehdottomasti ombret!::)

    VastaaPoista
  12. Mun mielestä sul on tosi ihanat hiukset, voisit hyvin pitää ne tollasina tummanruskeina!:D

    VastaaPoista