sunnuntai 25. marraskuuta 2012

RÖTVÄTTY NUAMA


heipparallaa!
tänään kokeiltiin ruutin kanssa millaista meikkiä voisin laittaa vanhoihin
(minähän en nimittäin maskeeraajista ja turhuuksista maksa)
toiveena olis jotain kultaista ja ruskeita sävyjä,
koska mun mekkokin on shampanjan värinen.
mun mielestä kokeilumeikki onnistu aika hyvin
- rajaus pitäis kyllä tehdä eyelinerilla ja ripsiä pitäis saada enemmän -
ja vois olla aika käypä mun mekon kanssa;)
mitäs mieltä ootte?

//annna

ps. maurin kanssa toivotetaan hyvää (ja mun kohdalla stressaavaa)
alkavaa viikkoa kaikille musuille♥

8 kommenttia :

  1. tosi nätti! ja sulle passaa just tommonen ei-niin-vahva meikki :--)

    pulisonkinaisesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. HEI RAKKAANI miks luin tän vasta nyt mut äwäwäwä ihana on mauri ja sinä ja meikki!
    pus

    VastaaPoista
  3. ihana meikki on ja sopii tosi hyvin :D itekin pitäis harjotella tekeen joku siedettävä meikki koska en myöskään halua maksaa siitä.. ongelmana vaan se että pitäis ostaa ne meikit koska en normaalisti paljoo meikkaile :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:)
      ja joo, mulla on vähän sama juttu, en kauheesti meikkaile joten pitää ostaa kaikkee sit..

      Poista