sunnuntai 18. elokuuta 2013

MUSIIKKIPOSTAUS

♪♫♪♫♪♫♪♫♪

vähän aikaa sitten mua pyydettiin tekemään jonkilainen musiikkipostaus,
ja innostuin ideasta tosi paljon,
koska musiikki on yksinkertasesti yks maailman hienoimmista asioista!

päätin siis listata teille erilaisia artisteja ja kappaleita,
jotka on tärkeitä tai ovat muuten mainitsemisen arvoisia.
enjoy :)


kaikkien näiden vuosien aikana pari artistia ja bändiä on pysyny mun rakkauslistalla,
ja niitä on mm
♥Bob Marley,
koska porukat on soittanu sitä jo sillon ku olin polvenkorkunen,
ja tosirakkaus kestää koko elämän ja minä rakastan bobia
♥Guns N' Roses,
koska gunnarit oli mun teinivuosien lempparibändi ja jätkät on vieläkin ihan huikeita!
♥Coldplay,
koska sitäkin oon kuunnellu tositositosi monta vuotta,
ja silti vieläkin chrisin ääni aiheuttaa kylmiäväreitä
♥Mötley Crüe,
koska näissä jätkissä on asennetta ja tyyliä,
eikä vuosien kuuntelu ole muuttanu mun mielipidettä ollenkaan

en kuuntele kovin paljoa kotimaista musiikkia,
mutta on täälläkin pari artistia ja bändiä, jotka on huikeita!
Niitä on esim
♥Juju - kotimainen täydellisyys
♥Juno (varsinkin vanha tuotanto buenoo)
♥Pyhimys
♥Raappana
♥Eppu Normaali
♥Chebaleba
korvaorgasmeja aiheuttavia biisejä on tosi monia,
mutta aattelin linkata tähän pari erityisen hyvää kappaletta ;)




halusin listata mun mielestä ihan älyttömän lahjakkaita artisteja,
joista joitakin kuuntelen harvemmin, toisia useemmin.
nämä tyypit on kuitenkin mun mielestä niitä jotka todellakin osaa laulaa!



ah, lempparimusaa eli chillimusiikkia.
tällästä musiikkia kuuntelen eniten♥




tässä loppuun vielä parit kesän 2013 hittibiisit







//annnna

2 kommenttia :

  1. Oih sulla on hyvä musiikkimaku<3 Azealia Banks on ihana ja toi 212 on kyllä yks mun suosikkibiiseistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä hyvä! tulee ihan kesä mieleen:p

      Poista