tiistai 3. syyskuuta 2013

ELOSSA OLLAAN... AINAKIN VIELÄ


 piiputtelen / kuopio ja puijontorni / ylimageet mikkileggarit jotka ostin synttärilahjana itselleni,
joita en oo kerenny täällä blogin puolella ees esitellä... :(
meitsi / synttärijuomaa / minä iloisena synttärilahjahupparin kanssa,
jota en myöskään ole kerennyt teille esitellä..

 mauripoika / kuopion yötivoli / mauri piileskelemässä mun tyynyjen seassa :3
 meitsi / kangaskassi jonka piirtelin tossa hetki sitten / minä ja mauri hengailemas
 bongailin vanhoja kuvia ja löysin swag kuvan itestäni :D / viimeviikkonen asukuva / meitsi noloilemas
darrapitsaa / joku random naamakuva / yölliset ylihintaiset mäkkimätöt iirin kaa viime viikolla
minä lähdossöä retkikurssille perjantaina / mauri söpöilemässä / viimeviikkonen asukuva
takkutukka / retkikurssin seuraus: nilkkapipi ja seksikäs nikkatuki / ruutin tuomat tuliaiset kreikasta ♥

HEIPSUN!
kyllä mä oon elossa...(ainakin vielä) vaikka ei ehkä siltä oo vaikuttanu.
mulla ei oo oikein ollu minkäänlaista intressiä päivitellä tätä blogia,
mutta nyt näin vapaapäivän kunniaksi
päätin pläsäyttää teille kasan viimeaikaisia kännykkäkuvia.

tosiaan, mulla ois kirjotukset tulossa
ja kaikkea muuta kiirettä koulutehtävien kanssa.
kaiken lisäks pitäis löytää aikaa ja vapaita viikonloppuja juhlia ja nähdä kavereita.
heti koulun alusta asti on ollu sellanen fiilis että tekisi
mieli vaan vajota kuoppaan ja oottaa siellä seuraavaan kesälomaan asti...
sen vuoksi täällä blogin puolella hengailu on jäänyt ihan täysin.
olen pahoillani :(

//annna

ps. mulle saa aina heittää postausehdotuksia ja jotain muutakin toiveita/kysymyksiä,
koska silloin saattaisin joskus muistaakin tämän blogin olemassaolon... :D

17 kommenttia :

  1. Mie kyllä haluaisin ihan kokonaisen postauksen pelkästä retkestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah pitäisköhän tehä..? ;)

      Poista
    2. No todellaki! Sitku saa niitä sexyi kuvii siltä dokuryhmält XD

      Poista
    3. haha jep xd vähän hannelin pyllymatskuu

      Poista
    4. XD just niitä!

      Poista
  2. Mikä ohjelma on toi millä saa muokattua noita kolmioita kuviin ?:D
    jos ymmärrät

    VastaaPoista
  3. missä päin kuopioo sä asut? :>

    VastaaPoista
  4. tosi söpö postaus, oot ihana (:
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. jeee oot ihku <3
    t. minä :)
    ps. kohta raveraveboomboom!!!!! lasken jo päiviä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee niin sinäkin<3 ps. todellaki!! ja minä myös

      Poista
  6. Lopeta tupakointi :( Joo kyllä mä tiedän että se ei vittuakaan liikuta mun elämää tms, mutta tupakka on oikeesti tosi vaarallista ja ninjiniiiiiiii D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän sitä pitäis... mutta vaikka tiedänki enemmän ku hyvin kaikki tupakan haitat ymsyms niin en oo osannu jotenki vaan tarttua siihen lopettamiseen ja tulee ajateltua aina vaan että "kyllä mä sitten joskus"...

      Poista
  7. Oot iha super kaunis :]


    http://teeea-smileonmyface.blogspot.fi

    VastaaPoista