torstai 24. lokakuuta 2013

MY ROOM


HEIPSAN!
mulle ehotettiin huonepostausta ja päätinkin toteuttaa sen :)

mun huoneessa ei oo hirveesti näytettävää,
koska se on enemmänkin joku epämääränen nurkkaus kuin huone...
ruutilla ja mulla oli nimittäin ennen yhteinen huone,
kunnes teinivuosina haluttiin erottautua.
tällön sit isi rakensi huoneen väliin seinän
- ruut sai ikkunapuolen ja minä nurkkapuolen.

en huoneen pienen koon vuoksi vietä siellä kovinkaan paljon aikaa,
mutta näättepähä ainakin millasessa kolossa nukun ;p

enjoy!



ps. en tiedä miksi mutta näyttää että videon laatu ois menny ihan paskaks
ja kuvakin näyttää vääristyneeltä..
tyhmää :(

8 kommenttia :

  1. Todella kaunis blogi sulla ja aivan ihania kuvia! :)) http://junesalise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana huone! unisiepparit on suuri rakkaus:D kumpa mun vanha huone (nurkkaus sekin) ois näyttäny yhtä kivalta, siel oli keltaset tapetit..... never again.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitoos paljon! :) ja haha mullakin oli tossa ennen keltanen seinä.. onneks iskä maalas sen valkoiseksi ;)

      Poista
  3. Hei mikä biisi soi videos taustalla? Ihanan chilli :) Tykkään lukea blogias tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taustalla soi XXYYXX - About You :) ja oi mukava kuulla että tykkäät ! :)

      Poista