maanantai 7. lokakuuta 2013

THE EARTH HAS MUSIC FOR THOSE WHO LISTEN


hei kaikki ihanaiset!

en oo mikään erityinen syksyn ystävä,
sillä märkä keli ei todellakaan oo mun ystävä.
tänään kuitenkin oli ihana päivä ja aurinko paisto
ja kaikkialla on niin täydellisen väristä♥
oijoij.
ihanaa, että tälleen joskus onnellisuus syntyy niinkin arkisesta asiasta,
kuin luonnon kauneus.

//annnna

ps. nyt kaikki iskekää mulle toivepostauksia ja ehdotuksia mitä täällä blogin puolella tekisin.
haluan nimittäin ottaa itteeni niskasta kiinni, ja käydä täälläkin useemmin viihdyttämässä teitä!

4 kommenttia :

  1. tee vaikka joku semmonen autumn wantsies postaus tai joku muu teemapostaus:D esim joku lempivaate tai -tavarapostaus. oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! ja kiitos myös ehdotuksista ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. nokun nokun.. mun on jo varmaan puol vuotta pitänyt tehdä sen kysymyspostauksen kakkososa videona ja aina oon jänistäny, koska oon jotenki tosi huono kameran edessä.. MUTTA voin luvata edes yrittää tehdä sen nyt tässä mahd. pian! :D

      Poista