tiistai 18. syyskuuta 2012

AIKA VALUU SUUPIELEST NIINKU RÄKÄ MUN NENÄST


viime päivät onki menny koulussa
ja kouluhommia tehtäessä (ainakin koittaessa..)
ja lukuisia kuppeja kahvia juodessa.
 oikeesti tappakaa mut.
tälläkin hetkellä mun pitäis olla kirjottamassa äikän tekstitaidon vastausta,
joka piti olla jo tänään valmiina...
mulla hajoo pää koulun kanssa
ja en tuu selviimään ku koeviikkokin eessä ja äääää!
mä vaan haluisin käpertyy sikiöasenossa peiton alle ja herätä ens kerran keväällä.

mulla on neuvo niille jotka ei oo vielä päässy yläasteelta:
ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ LUKIOON

ei mulla muuta♥
//annnna

9 kommenttia :

  1. kakkosvuosi on aika raskas myönnetään, odotas vaan kuule kirjotuksia <3 tässä ei oo viimeseen 7 viikkoon kuulunu elämään mitään muuta kun ruotsi ja terveystieto enkä liiottele yhtään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en malta oottaa kolmosvuotta♥ itekki kirjotan jo tänä vuonna niin ah en malta oottaa sitäkään.. :D

      Poista
  2. hei älä stressaa lukiosta, kyllä siitä selviää ilman loppuunpalamistakin! jos koulutehtävät tökkii, niin sit pitää heittää ne hetkeks nurkkaan ja vaikka mennä tanssimaan sateeseen, sitten ne taas sujuu paljon paremmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tottahan tuo on, kyllä siitä selviää:D harmi vaan ku niitä hommia ei voi heittää sinne nurkkaan koska oon muutenki tässä hiukan jälessä..
      mutta eiköhän tämä tästä, ens kerralla ku on kauhee kiire voisin vaikka mennäkki sinne sateeseen tanssimaan ;)

      Poista
  3. oi mistä tuo ihana huivi !
    ja hirmuisen hyvä blogi :-) ja voi tsemppiä lukioon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus viime syksynä löysin lindexiltä :)
      ja vvoi kiitos paljon!:))

      Poista
  4. Kiitti neuvosta! :DD

    VastaaPoista
  5. Voi kuule, kyllä minä menen sinne lukioon sinun neuvoistasi piittaamatta (-: Mutta pärjäile nyt niiden kouluhommien kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no ehkä mun neuvoja ei kauheen kirjaimellisesti tarviikkaan ottaa:D
      mutta kiitos tsempistä, koitan pärjäillä! :D

      Poista