torstai 20. syyskuuta 2012

DO IT YOURSELF


TATTADAA!
sain tässä jonkun aikaa sitten mahti-idean ku päässä jylläs paljon juttuja.
näin vision paidasta jossa olis illuminaation symboli
ja kaikkee muutakin mulle tärkeetä symboliikkaa.
aattelin että toteutan mun vision
ja viimein eilen sain hankituks kangastusseja.
eilen illalla sitten piirtelin illuminaatiokuvaa mun valkoseen toppiin,
ja vaikka itse sanonki oon lopputulokseen hiton tyytyväine :)
nyt mulla on paita jota kellään muulla ei oo!
kerranki jotai, mitä muut ei voi hakee kaupasta ♥
(ja kehdatkaaki koittaa baitata tätä,
vittu tuun tappaa teidät omin käsin jos koitatte xd)
mutta,
hot or not?

//tyytyväinenannna

26 kommenttia :

  1. kui hieno! ja just kiva idea, ite on vaan sen verran huono piirtämään yms nii ei tulis yhtään mitään tommosesta : DD

    VastaaPoista
  2. Tee mullekkin tollanen... asun kuopiossa:)

    VastaaPoista
  3. IHANA IHANAMPI IHANIN
    sinä ja paita kummatkin!<3
    -a

    VastaaPoista
  4. Vautsi, niin yksinkertainen mutta älyttömän hieno :) !

    VastaaPoista
  5. Vaude! Tosi hieno :---D Voisitko tehä mullekki tommosen :----pp

    >> http://tessathedreamer.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihana, mulle kans kiitos! :D

    VastaaPoista
  7. Vaude, tosi siisti! :) Uniikkipaita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:) ja jep, kerranki jotai uniikkia mitä muilla ei oo;)

      Poista
  8. tosi tosi hieno :)!

    VastaaPoista
  9. hei mä en tajua tätä illuminaatio -juttua? :-D mitä se meinaa? mut hieno tuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se meinaa mm valaistusta.
      ja kiitos paljon!! :)

      Poista
  10. rakastan sun jalkoja :c ne on nii hoikat ja tommoset ihanat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää kommentti hämmenti mua tosi paljon koska itsehän pidän mun jalkona kaikkina muina kun laihoina ja ihanina:DD mutta kiitos paljon, olin otettu tästä! :)

      Poista
  11. rakastuin. joku osaa :-D
    ps. oot ehkä kaunein ikinä
    pps. innostuin vähä kommentoimaa, hihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos tosi paljon!:)
      olen otettu hihi:Dd!

      Poista