tiistai 25. syyskuuta 2012

NUKKUMATTI TUU KYLÄÄN

okei,
ensinnäkin haluun pyytää anteeks etten oo postaillu,
ja pyydän myös anteeks tänki postauksen laatua.
yksinkertasesti mun kaikki aika on menny kouluhommia tehdessä
ja kokeisiin lukiessa
(ja silti oon tehny sitä liian vähän...)



oon iha ryytyny lapsi.
//annnna

ps. pitäis mennä nukkuu
pps. kuvat otettu viime päiviltä
ppps. sen verran oon saanu aikaseks 
että näin tänää mun vanhaa ala-aste kaverii piitkästä aikaa!
pppps. väsyttää
ppppps. lupaan parantaa tapani 
tän blogin suhteen heti ku koeviikko loppuu!

4 kommenttia :

  1. hei millä teet nää kollaasit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niit voi tehä erilaisil kuvanmuokkausohjelmil, tän postauksen tein puhelimella, eli nää on tehty sellasel ladattaval muokkausohjelmajutul :D

      Poista
  2. Mitä puhelin sul on ? :D

    VastaaPoista